Saturday 4 November 2017

Wojownik forex 4 0 1


Przegląd ForexWarrior Odwiedź witrynę Hello lazy Traders Oto mój ostatni raport tego robota. Mój wniosek: działa dobrze, gdy kontroluję go kilka razy dziennie. Wtedy przynosi dobre pieniądze. Do 7 DZIEŃ za dzień. Ale byłem na wakacjach przez 2 tygodnie. Mój komputer został wyłączony, ponieważ mój dostawca internetu odcina mnie od co 24 godzin. Więc nie ma powodu, aby uruchomić system. Wszystkie bieżące transakcje posiadały TP i SL. Co może pójść nie tak Niespodzianka nadeszła, kiedy zacząłem MT4 po wakacjach. 67. mojego salda zostało zdmuchnięte. Nauczyłem się tej lekcji i kupiłem iPad, aby sprawdzić mój handel, nawet gdy nie jestem w domu. Mogę tylko polecić to wszystkim, szczególnie początkującym. Ale ponieważ ten robot był tylko numerem 30 na liście testów FPA EA, czekałem na zakup nowego robota, który jest jednym z pierwszych 10, który trwa przez dłuższy okres z lepszymi wynikami. Teraz można znaleźć moje raporty EA dotyczące Sirius Pro Systems, które zajmują numer 5 w tej chwili, kiedy zabierzesz to wszystko. podczas testów DEMO. Testy demonstracyjne powinny być zabronione z tej listy. Wynik EA na rachunku demonstracyjnym nie mówi nic o wydajności EA na prawdziwym koncie. A kto chce wydawać pieniądze na EA, która działa tylko na koncie demo, a to zadaje Twoje prawdziwe konto To wszystko to na tym Robotze. Mam nadzieję, że mogę ci pomóc 2017-04-20 5Star Hello Lazy Traders Teraz pierwszy miesiąc z Forex Warrior EA Robot dobiega końca i podsumowuję. Nadal jestem zadowolony z tego robota. Ale wprowadziłem pewne zmiany: 1. Teraz uruchomię to półautomatycznie: Warrior otwiera transakcje, a kiedy jestem w pobliżu i widzę handel z około 10 pipsami lub powyżej, wygrywam ręcznie. Oczywiście, kiedy nie jestem w pobliżu lub podczas snu, robot działa w pełni zautomatyzowany. 2. Dokonałem pewnych zmian w ustawieniach. Nie lubię ustawień marginesu. Oznacza to, że kiedy Warrior traci handel, zaczyna się nowy handel o większym rozmiarze partii. To może łatwo zepsuć twoje konto. Zaczynam od 0,01 lota i widziałem jedną transakcję z 1,4 lotami. Jeśli taki handel lub 2 z nich pójdzie źle, pożegnaj moje pieniądze. Dlatego dokonałem następujących zmian w ustawieniach Warriors: gdziekolwiek zobaczyłem słowo LOTMULT (w sumie 3 razy) zmieniłem wartość na 1.0. i LOTFIX True. To utrzymuje Lot na tym, co chcę, a co nie robota. 3. Obecnie prowadzę tę EA na 5 (pięciu) wykresach: GBPUSD, EURUSD, USDJPY, AUSUSD i AUSNZD. Myślę, że wybór par walut powoduje, że robot pracuje 24 godziny na dobę. Wiem, że brzmi to nierealnie, ale mając tylko 2 pary, zrobiłem już 6 DZIEŃ. Teraz z 5 parami przybywam nieco ponad 10 DZIEŃ DZIENNIE. Pomyślałem, że mam więcej z 5 parami. Ale teraz widzę, że ten EA jest przeznaczony dla GBDUSD i wciąż pracuję z tym robotem przy ustawieniach bardzo niskiego ryzyka: 0,01 lota, bez marży w ogóle. Daj znać, kiedy wprowadzę jakieś zmiany lub wrócę za 4 tygodnie. Wiele szczęśliwych transakcji 2017-04-03 5Star Witaj Lazy Traders Obiecałem, że będę na bieżąco informować. Forex Warrior wciąż działa dobrze Najważniejsze wiadomości Teraz ten robot działa przez 2 tygodnie na moim prawdziwym koncie Zawsze było bardzo spokojnie w nocy. Ale nie kupiłem robota, który działa tylko w ciągu dnia. Dlatego też zacząłem również AUDJPY po pierwszym tygodniu. W rezultacie zysk wzrósł do 7 w każdym dniu roboczym. WSPANIAŁY. Ale wczoraj robot robił takie same straty. Wynik jest teraz, że wynosi on średnio 4,56 na dzień roboczy. Oznacza to, że może wynosić do 1000 rocznie. Nieźle :) Innymi słowy: Wojownik wykonał w ciągu dwóch tygodni 45 od początkowego salda. Czekam tydzień przed rozpoczęciem wykresu EURUSD z tym robotem. Ogólnie mogę powiedzieć, że mogę polecić ten robot. Ale możesz też poczekać na moją kolejną aktualizację. Happy Trades to all you 2017-03-22 Brak oceny Witam ponownie leniwy handlowcy Proszę przeczytać również mój raport poniżej. Aby poinformować Cię ponownie o Warriorze Forex, chciałbym poinformować, że używam tego robota tylko na żywo. Moje obliczenia wstępne dla tego robota wynosiły 6 transakcji dziennie. 1203 transakcje 41,3 tygodnie 5 dni roboczych w tygodniu 5,8 transakcji na dzień roboczy. Forex Warrior informuje na swojej stronie internetowej 2-5 transakcji dziennie. Ale ten robot wykonał w ciągu pierwszych 24 godzin 15 udanych transakcji i tylko jeden nieudany. To znacznie więcej, niż oczekiwałem. Utrzymuję cię na bieżąco. Szczęśliwe zawody dla was wszystkich 2017-03-21 Brak oceny Witaj leniwi kupcy Mam dla ciebie dobrą wiadomość. Przede wszystkim chciałbym podziękować Tobie i Armii Pokojowej na rynku Forex, aby nie stracić pieniędzy dzięki twoim recenzjom i pomóż mi znaleźć tego Forex Warrior EA (Robot). Spędziłem (lub lepiej: LOST) dużo pieniędzy, szukając po świętym gralem handlu Forex. Są to powody, dla których poświęciłem czas, aby opowiedzieć Ci o swoich doświadczeniach z tym robotem. Kupiłem tego robota wczoraj. Po kilku minutach otrzymałem od nich wiadomość, aby przekazać potwierdzenie zakupu i mój numer konta (nie imię) mojego pośrednika. Kilka minut później otrzymałem wiadomość, że mój numer konta został zatwierdzony. Tutaj musisz wiedzieć, że jedna licencja Wojownika jest ważna tylko na jedno konto. Możesz zmienić konto w dowolnym momencie, ale musisz poinformować zespół Forex Warrior za pośrednictwem poczty. Na ich stronie internetowej otrzymujesz informację, że otrzymujesz 40 rabatu na inną licencję. Około godziny później dostałem maila z linkiem do pobrania. Tutaj pobrałem plik rar. Muszę przyznać, że instalacja tego robota nie była tak prosta, jak mówią w swojej witrynie. Dlaczego nie oferują pliku samorozpakowującego się? Ale po rozpakowaniu tego pliku znalazłem plik instalacyjny i zainstalowałem Warrior. Po ponownym uruchomieniu moich pośredników MT4 znalazłem Forex Warrior i umieściłem je na moim wykresie GBPUSD z przeciąganiem i upuszczaniem. Nie wprowadziłem żadnych zmian w ustawieniach i kliknąłem OK. Po kilku sekundach Wojownik rozpoczął akcję. Ustawił kupno i sprzedaż w tym samym czasie i złożył zamówienie limitów kupna i sprzedaży. Jak już wcześniej mówiłem, straciłem dużo pieniędzy, próbując EAs i roboty. Niektórzy nie handlują wcale. Inni opróżnili moje konto Żaden z nich nie zaczął handlować jak ten Wojownik. Już około 2-3 godzin później zamknięto pierwszy udany handel. Tutaj dokonałem pierwszej zmiany w ustawieniach robotów: zmieniłem Lot z 0,01 na 0,02. Teraz, około 24 godziny później, robot zrobił już 6 moich sald. Cóż za sukces Tego robota traci również obrót. Nikt, nawet najlepsi handlowcy nie wygrają 100 swoich transakcji. Ten robot robi więcej zysku niż stratę. Dla mnie to sekret sukcesu. Przez jakiś czas handlowałem z eToro i z powodzeniem kopiowałem ekspertów z branży. Ale ci eksperci są ludźmi. Z jednego lub innego powodu zmieniają swoje zachowanie handlowe i suddendly też tracą wszystkie swoje pieniądze i moje. Chyba robot nie zrobi tego. Kiedy szukałem odpowiedniego EA, szukałem następujących informacji: 1. Czy sprzedawca zapewnia test na prawdziwym koncie. Możesz zapomnieć o wszystkich EAs z testem demonstracyjnym. Rachunki Real i Demo są zupełnie inne Patrz na BMMAX Power EA, który jest numerem 1 na testach EA EA. Twierdzą, że udowodnią swoje bardzo dobre wyniki dzięki testowi na żywo. Ale klikając na ich wykresy w swojej witrynie można zobaczyć małe słowo demo. 800 Dollar for this fake Jest to oszustwo 2. Jak długo trwa prawdziwy test. Im dłużej, tym lepiej 3. Ile transakcji zostało zrealizowanych w tym okresie Im więcej transakcji, tym więcej można je sprawdzić i potwierdzić stabilne zachowania handlowe 4. Ile transakcji mogę oczekiwać dziennie Chyba tym lepiej. 5. Ile transakcji zakończy się sukcesem Oczywiście, im bliżej do 100, tym lepiej 6. Jaka jest średnia wygrana i luźna oraz największa wygrana i luźniejsza branża Tutaj oczywiście powinien być zwycięzca wyższy niż przegrany. Fx, robot jest bezużyteczny, gdy wykonuje 10 udanych transakcji z 1 zyskiem dolarowym za każdy i jeden nieudany handel, w którym traci 348 dolarów. 7. Jaki jest oczekiwany zysk na najbliższy 12 miesięcy Im wyższy tym lepszy Tu obliczyłem zyski czasu trwania testu i obliczono go do jednego roku w celu porównania wyników. Tutaj dowiedziałem się, że Profit Factor nic nie mówi o robocie. 8. Ile recenzji (dobrych lub złych) mogę znaleźć 9. I wreszcie: czy sprzedawca zabezpiecza gwarancję zwrotu pieniędzy (MBG) Najlepiej przez Clickbank Widać, że jest to dużo informacji. Dlatego też uruchomiłem plik Excel, aby przekazać wszystkie te dane. Po zakończeniu mojej recenzji powinienem był zakupić Bot Forex Growth. Najwyższy zysk p. a. bardzo długi test i średnia cena z MBG za pośrednictwem Clickbank. Ale twoje recenzje i komentarze pomogły mi utrzymać moje pieniądze. Kolejną ciekawą EA jest JPY EA: drugi najwyższy zysk za jeden rok, około 30 transakcji dziennie, ALE: nawet 2 tygodnie na prawdziwym koncie, cena 400 dolarów bez MBG i negatywne komentarze pomogły mi pozostać daleko od tego robota. Ale będę śledził tego robota przez dłuższy okres czasu. Ten robot Forex Warrior nie jest najtańszym na rynku. Ale oferują trzy miesięczną licencję na 60 dolarów (VAT) i po zapłaceniu jej cztery razy (jeden rok) otrzymasz nieograniczoną licencję. Bardzo sprawiedliwe lub płacisz 239, - Dolar (VAT) na raz. Oferują one w obie strony 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy. Można więc spróbować tego za godne ryzyko. Myślę, że gdy ktoś oferuje takie uregulowanie płatności, wie, że oferuje dobry produkt. Ten EA miał trzeci najwyższy zysk p. a. trzeci najdłuższy okres testów rzeczywistych oraz trzecia najwyższa liczba zrealizowanych transakcji i piąty najwyższy wynik na dzień. Mam nadzieję, że ten robot będzie kontynuowany, tak jak przez pierwsze 24 godziny. Kolejnym krokiem jest przetestowanie go na wykresie EURUSD. Obiecuję, że będę na bieżąco informowany. Happy Trades dla wszystkich YouThread: Forex Warrior EA Ekskluzywna oferta dla czytelników forum ForexIzBiz: otwórz konto w InstaForex i otrzymaj zniżkę w wysokości 50 EUR dla Forex Warrior EA, jednego z najlepszych robotów handlowych na rynku Zamiast 239 standardowej ceny, płacisz 119, oszczędzając przez to 120. Dodatkowo będziesz mógł otrzymać bonus powitalny 30 na swoim depozycie z InstaForex. Forex Warrior to zautomatyzowana strategia w postaci Expert Advisora ​​MT4, który pozostaje na rynku 247 i handluje jednocześnie długo i krótko, stosując starannie dobraną strategię opartą na martingale. Nowe transakcje są dodawane do koszyka za pomocą oczekujących zleceń Buy LimitSell Limit. Wykorzystanie oczekujących zamówień zapewnia doskonałą strukturę koszyka i unika zaniżania zamówień handlowych podczas szybkich zmian cen. Forex Warrior analizuje warunki rynkowe i dostosowuje partie handlowe i poziomy takeprofitu zgodnie z kierunkiem głównego trendu. Ta wyjątkowa funkcja handlu z trendami pozwala Forex Warrior na maksymalizację zysków i minimalizację wypłat. Wszystkie zlecenia handlowe otwarte przez Forex Warrior są przypisywane indywidualnym poziomom stoploss. Forex Warrior ma duży wybór wbudowanych funkcji bezpieczeństwa, które pozwalają dostosować ryzyko handlowe zgodnie z osobistymi preferencjami i chronić saldo konta w przypadku zawirowań rynkowych. Forex Warrior jest jednym z niewielu robotów, które okazały się opłacalne w długim okresie handlu na żywo. Nie ufaj słowom, spójrz własnymi oczami Oto dwa z licznych monitorów, które wykazują duże zyski podczas handlu na żywo od czerwca (sierpień) 2017: Fakt, że są to konta na prawdziwe pieniądze, są potwierdzone przez niezależny serwis myfxbook. Możesz to również zobaczyć z wypłat pieniędzy z konta. Mówi się, że obraz jest wart tysiąca słów. Tutaj możesz zobaczyć Forex Warrior w akcji Tylko zarejestrowani i aktywowani użytkownicy mogą zobaczyć linki. Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Teraz, dlaczego InstaForex Głównie, ze względu na wymogi zarządzania pieniędzmi na Forex Warrior. Większość brokerów zapewnia obecnie konta dolara o minimalnym rozmiarze początkowym wielkości 0,01 (0,1 na pip). Dla takich brokerów minimalny depozyt do handlu z Forex Warrior wynosiłby 10 000 (10000), co jest dużą kwotą dla wielu z nas. InstaForex ma niestandardowy rozmiar jednej partii, który jest 10 razy mniejszy niż zwykle (0,01 wielkości części odpowiada 0,01 na pips). Więc w tym przypadku minimalny depozyt do handlu z Forex Warrior na koncie dolara wynosi 1000. Na koncie Centa w InstaForex minimalna partia jest jeszcze 10 mała, więc można rozpocząć handel tylko 100. Jak postępować 1. Tylko zarejestrowani i aktywni użytkownicy mogą zobaczyć linki. 2. Kupuj Forex Warrior z 50 zniżkami (119) za pomocą Tylko zarejestrowani i aktywowani użytkownicy mogą zobaczyć linki. . Licencja jest ważna dla jednego rachunku inwestycyjnego w InstaForex, który jest otwierany podążając za linkiem w kroku 1. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, proszę najpierw skontaktować się z działem pomocy technicznej Forex Warrior (supportforexwarrior) w celu potwierdzenia, że ​​oferta może zostać zastosowana dla twojego konta. Otrzymasz EA i instrukcję natychmiast po zapłaceniu. Pamiętaj, że możesz poprosić o bezwarunkowe 100 zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni od zakupu. 3. Aktywuj Forex Warrior, wysyłając do Tylko zarejestrowani i aktywni użytkownicy mogą zobaczyć linki. numer rachunku i numer rachunku handlowego. 4. Wpłacić pieniądze na konto handlowe. Po każdym depozycie, możesz poprosić o 30 bonus powitalny od InstaForex wypełniając formularz zgłoszeniowy tutaj. 5. Rozpocznij handel z Forex Warrior nigdy z najlepszego robota na rynku Z NISKĄ EQUITY, kupiłem tego EA po promocji poniżej: po otwarciu z 143.- nanoacount z dnia 25.04.2017 w dniu dzisiejszym konto uległo awarii w ciągu 19 dni z ustawieniami niskich stóp GBPUSD (). jestem bardzo rozczarowany i nigdy nie straciłem tak szybko pieniędzy z Forex. proszę nie pisać cytatów z najlepszych robotów handlowych na rynku z niskimi rachunkami kapitałowymi. możliwe jest, że NA NAJLEPSZYM RYNKU TRADYCYM Z 10000.- NANOACCOUNT, ale nikt o niskim kapitale własnym. przepraszam, życzę miłego dnia i dobrego handlu Ekskluzywna oferta dla czytelników forum ForexIzBiz: otwórz konto w InstaForex i uzyskaj zniżkę 50 na Forex Warrior EA, jeden z najlepszych robotów handlowych na rynku Zamiast 239 normalnej ceny, jesteś płacąc 119, oszczędzając na tym 120. Dodatkowo otrzymasz 30 bonusów na Twój depozyt z InstaForex. Forex Warrior to zautomatyzowana strategia w postaci Expert Advisora ​​MT4, który pozostaje na rynku 247 i handluje jednocześnie długo i krótko, stosując starannie dobraną strategię opartą na martingale. Nowe transakcje są dodawane do koszyka, używając oczekujących zamówień limitu Limitów Kupującego. Wykorzystanie oczekujących zamówień zapewnia doskonałą strukturę koszyka i unika zaniżania zamówień handlowych podczas szybkich zmian cen. Forex Warrior analizuje warunki rynkowe i dostosowuje partie handlowe i poziomy takeprofitu zgodnie z kierunkiem głównego trendu. Ta unikalna funkcja 8220trading z funkcją trend8221 pozwala Forex Warrior na maksymalizację zysków i minimalizację wypłat. Wszystkie zlecenia handlowe otwarte przez Forex Warrior są przypisywane indywidualnym poziomom stoploss. Forex Warrior ma duży wybór wbudowanych funkcji bezpieczeństwa, które pozwalają dostosować ryzyko handlowe zgodnie z osobistymi preferencjami i chronić saldo konta w przypadku zawirowań rynkowych. Forex Warrior jest jednym z niewielu robotów, które okazały się opłacalne przez dłuższy okres czasu na żywo. Nie ufaj słowom, spójrz własnymi oczami Oto dwa z licznych monitorów, które wykazują duże zyski podczas handlu na żywo od czerwca (sierpień) 2017: Fakt, że są to konta na prawdziwe pieniądze, są potwierdzone przez niezależny serwis myfxbook. Możesz to również zobaczyć z wypłat pieniędzy z konta. Mówi się, że obraz jest wart tysiąca słów. Tutaj możesz zobaczyć Forex Warrior w akcji Tylko zarejestrowani i aktywni użytkownicy mogą widzieć linki. Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki. Teraz, dlaczego InstaForex Głównie, ze względu na wymogi zarządzania pieniędzmi na Forex Warrior. Większość brokerów zapewnia obecnie konta w dolarach o minimalnej początkowej wielkości 0,01 (0,1 za pipę). Dla takich brokerów minimalny depozyt do handlu z Forex Warrior wynosiłby 10 000 (10000), co jest dużą kwotą dla wielu z nas. InstaForex ma niestandardowy rozmiar jednej partii, który jest 10 razy mniejszy niż zwykle (0,01 wielkości części odpowiada 0,01 na pips). Więc w tym przypadku minimalny depozyt do handlu z Forex Warrior na koncie dolara wynosi 1000. Na koncie Centa w InstaForex minimalna partia jest jeszcze 10 mała, więc można rozpocząć handel tylko 100. Jak postępować 1. Tylko zarejestrowani i aktywni użytkownicy mogą zobaczyć linki. 2. Kupuj Forex Warrior z 50 zniżkami (119) za pomocą Tylko zarejestrowani i aktywowani użytkownicy mogą zobaczyć linki. . Licencja jest ważna dla jednego rachunku inwestycyjnego w InstaForex, który jest otwierany podążając za linkiem w kroku 1. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, proszę najpierw skontaktować się z działem pomocy technicznej Forex Warrior (supportforexwarrior) w celu potwierdzenia, że ​​oferta może zostać zastosowana dla twojego konta. Otrzymasz EA i instrukcję natychmiast po zapłaceniu. Pamiętaj, że możesz poprosić o bezwarunkowy 100 zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni od zakupu. 3. Aktywuj Forex Warrior, wysyłając do Tylko zarejestrowani i aktywowani użytkownicy mogą zobaczyć linki. numer rachunku i numer rachunku handlowego. 4. Wpłacić pieniądze na konto handlowe. Po każdej wpłacie możesz poprosić o 30 bonusów z InstaForex, wypełniając formularz zgłoszeniowy tutaj. 5. Uruchomienie handlu Forex WarriorForex Warrior Robot v.4.0.6. Opis produktu Forex Warrior to Grid Trader, który pozostaje na rynku 247 i handluje długimi i krótkimi terminami, stosując starannie dobraną strategię opartą na martingale. Transakcje są dodawane do koszyka w oczekiwaniu na zlecenia Buy LimitSell Limit. Wykorzystanie oczekujących zamówień zapewnia doskonałą strukturę koszyka i unika zaniżania zamówień handlowych podczas szybkich zmian cen. Forex Warrior analizuje warunki rynkowe i dostosowuje partie handlowe i poziomy takeprofit zgodnie z kierunkiem głównego trendu. Ten unikalny ldquotrading z trendrdquo funkcji pozwala Forex Warrior w celu maksymalizacji zysków i zminimalizować drawdown. Wszystkie zlecenia handlowe otwarte przez Forex Warrior są przypisywane indywidualnym poziomom stoploss. Forex Warrior ma duży wybór wbudowanych funkcji bezpieczeństwa, które pozwalają dostosować ryzyko handlowe zgodnie z osobistymi preferencjami i chronić saldo konta w przypadku zawirowań rynkowych. Forex Warrior jest jednym z niewielu robotów, które okazały się opłacalne w długim okresie handlu na żywo. Nie ufaj słowom, spójrz własnymi oczami Na stronie Performance możesz zobaczyć wiele monitorów na prawdziwe pieniądze, z których niektóre są dostępne od roku. Fakt, że są to konta na prawdziwe pieniądze, potwierdza niezależna usługa myfxbook. Możesz to również zobaczyć z wypłat pieniędzy z kont. Mówi się, że obraz jest wart tysiąca słów. Tutaj można zobaczyć Forex Warrior w akcji Strategia handlowa Forex Warrior: Forex Warrior to przedsiębiorca sieciowy. Transakcje otwarte przez Forex Warrior w danym kierunku (longshort) są zgrupowane razem, taka grupa transakcji nazywana jest koszykiem. Pierwszy handel otwiera zlecenie rynkowe. Po otwarciu koszyka, Forex Warrior używa poleceń KUP LIMIT SPRZEDAJ LIMIT, aby dodać nowe transakcje do koszyka. Kolejne transakcje dodane do koszyka nazywane są poziomami. Wszystkie transakcje w koszyku mają takie same wartości Take Profit (TP), więc gdy cena osiągnie wartość TP, cały koszyk jest jednocześnie zamknięty i otwarty jest nowy kosz. Każdy nowy poziom koszyka, zaczynając od poziomu trzeciego, jest otwierany przy zwiększonej wielkości partii w porównaniu do wielkości partii na poprzednim poziomie. Rzeczywisty rozmiar partii oblicza się na podstawie partii bazowej (to znaczy wielkości partii pierwszego poziomu), stosując mnożnik liczby możliwych do wyboru przez użytkownika. Zwiększając wielkość serii kolejnych poziomów, Forex Warrior jest w stanie skutecznie działać w trybie kontr-trendu, zamykając koszyk z zyskiem, gdy tylko cena trendu wycofa się o wartość podaną przez wartość TP. W podstawowym projekcie Forex Warrior pozostaje na rynku 100 razy, czerpiąc zyski z ruchu zygzakowatego ceny. Jest przeznaczony do pracy jednocześnie w długich i krótkich kierunkach, podwajając tym samym zyski na rynku dystrybucyjnym i osiągając efekt hedgingowy, gdy rynek trwa. Jeśli broker ustawia wymóg braku zepsucia, pozwalając tylko na KUP i SPRZEDAĆ zlecenia w określonym czasie, możesz zmusić Forex Warrior do pracy tylko w jednym kierunku (poprzez ustawienie flag FlagStopBuy FlagStopSell na TRUE). W takim przypadku zaleca się użycie dwóch kopii Warrioru Forex, pracujących w dwóch różnych kierunkach na dwóch różnych kontach. Dla użytkowników, którzy preferują konserwatywne transakcje, Forex Warrior ma opcję otwarcia nowego koszyka tylko w kierunku globalnego trendu (w tym przypadku flagę OpenOnlyOnTrend należy ustawić na PRAWDA). Handlując jednocześnie w obie strony, Forex Warrior dba o warunki rynkowe. Po wykryciu rynku zyskującego na popularności, podstawowa wielkość partii dla nowego koszyka i wartość TP poszczególnych poziomów są odpowiednio dostosowywane. Forex Warrior oferuje szeroki wachlarz funkcji, dzięki którym przedsiębiorca może dostosowywać ryzyko do indywidualnych preferencji i chronić saldo konta. Przede wszystkim są to opcje ustawiania maksymalnego limitu wykorzystania w handlu. Zmienne MaxDD i MaxDDPerCent pozwalają nam określić maksymalne dozwolone wypłaty w jednostkach waluty bazowej i saldzie konta. Jest to sposób na wybranie części konta, na które chcesz ryzykować w handlu. Warrior Forex musi korzystać z dużej części swojego konta w handlu, ale nie powinien wykraczać poza 50 kont, jeśli są stosowane właściwe ustawienia i zarządzanie pieniędzmi. Forex Warrior posiada wbudowaną procedurę bezpieczeństwa, która sprawdza, przed wprowadzeniem nowego poziomu siatki, że dostępna kwota jest wystarczająca do złożenia nowego zamówienia, a następująca cena przesuwa się do koszyka do następnego poziomu siatki. Jeśli tak nie jest, zostanie ustawiona flaga kapitału o małym kapitale własnym, a w tym koszyku nie zostanie otwarty nowy poziom siatki. Ta procedura zostaje wyłączona po ustawieniu zmiennej CheckEquity TRUEFALSE. Wszystkie zamówienia w koszyku mają indywidualne poziomy Stop Loss (SL). Jeśli trend trwa długo w stosunku do koszyka przez długi czas, poszczególne SLrsquos automatycznie zamkną najstarsze transakcje w koszyku, które nie mają szans zyskać na zyskach i tylko zwiększają całkowite wypłaty. Oprócz indywidualnych SLrsquos dla każdego zamówienia, Warrior Forex ma możliwość przypisania poziomu Stop Loss dla całego koszyka. Ta opcja jest włączana przez zmienną BasketStopLoss. Ta zmienna ustawia SL najwyższego poziomu koszyka (określonego przez zmienną MaxGridLevel). Ta opcja zamyka cały koszyk, jeśli cena osiągnie określony punkt względem koszyka. Jest to kolejny sposób na kontrolę maksymalnego dozwolonego wycofania dozwolonego w obrocie. Forex Warrior EA Advisor Category. martingale Pary walutowe. EURUSD, GBPUSD, NZDUSD, AUDUSD, EURGBP8230 Typ wpisu. zlecenia rynkowe Wymagania dotyczące depozytu: od 10 000 do dolara (EUR) z minimalną ilością 0,01 od 1000 dla kont centowych z minimalną liczbą 0,1 od 100 dla kont centowych z minimalną ilością 0,01 Warrior Forex to przedsiębiorca sieciowy typu martingale. Pozostaje na rynku przez 100 czasu i handluje jednocześnie w obu kierunkach (długim i krótkim), osiągając w ten sposób efekt hedgingowy, gdy rynek staje się coraz popularniejszy. Transakcje otwarte przez Forex Warrior w danym kierunku (longshort) są zgrupowane razem, taka grupa transakcji nazywa się koszem. Pierwszy handel w koszyku zostaje otwarty przez zlecenie rynkowe. Jeśli cena porusza się w kierunku handlu, handel zamyka się zyskiem. Jeśli cena idzie w kierunku handlu, Forex Warrior dodaje nowe transakcje do koszyka. Cały koszyk zostanie zamknięty z zyskiem przy wycofywaniu ceny. Kolejne transakcje dodane do koszyka nazywane są poziomami. Wszystkie transakcje w koszyku mają takie same wartości Take Profit (TP), więc gdy cena osiągnie wartość TP, cały koszyk zostanie jednocześnie zamknięty i zostanie otwarty nowy koszyk. Każdy nowy poziom koszyka, zaczynający się od trzeciego poziomu, jest otwierany przy zwiększonej wielkości partii w porównaniu do wielkości partii z poprzedniego poziomu. Rzeczywisty rozmiar partii jest obliczany na podstawie partii bazowej (czyli wielkoś ci partii pierwszego poziomu), stosujĘ ... c mnożnik liczby częś ci wybieranych przez użytkownika. Zwiększając wielkość serii kolejnych poziomów, Forex Warrior jest w stanie skutecznie działać w trybie kontr-trendu, zamykając koszyk z zyskiem, gdy tylko cena trendu wycofa się o wartość podaną przez wartość TP. Wszystkie transakcje Forex Warrior mają poziomy Take Profit i Stop Loss. W podstawowym projekcie Forex Warrior pozostaje na rynku 100 razy, czerpiąc zyski z ruchu zygzakowatego ceny. Został zaprojektowany do pracy jednocześnie w obu, długich i krótkich kierunkach, podwajając tym samym zysk na zmieniającym się rynku i osiągając efekt zabezpieczający, gdy rynek jest na topie. Jeśli twój broker wyznaczy wymóg braku zabezpieczenia, pozwalając tylko KUPUJ lub SPRZEDAJ rozkazy w danym czasie, możesz wymusić działanie Forex Warrior tylko w jednym kierunku (ustawiając flagi FlagStopBuy FlagStopSell na PRAWDA). W tym przypadku można użyć dwóch kopii Wojownika Forex, pracujących w dwóch różnych kierunkach na dwóch różnych kontach. Dla użytkowników, którzy preferują konserwatywne transakcje, Forex Warrior ma opcję otwarcia nowego koszyka tylko w kierunku globalnego trendu (w tym przypadku flagę OpenOnlyOnTrend należy ustawić na PRAWDA). Handlując jednocześnie w obie strony, Forex Warrior dba o warunki rynkowe. Kiedy wykryty zostanie trend trenujący, wielkość partii bazy dla nowego koszyka i wartość TP poszczególnych poziomów są odpowiednio korygowane. Jak zwykle czytelnicy naszego bloga otrzymują specjalne oferty cenowe. Zamiast standardowej ceny 239, płacisz 179, oszczędzając w ten sposób 60. Kup Forex Warrior EA z 25 zniżkami. Przyjmujemy również bezpośrednie transfery przez WebMoney, PayPal, Skrill. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z nami przez supportforexwarrior lub skorzystaj z formularza kontaktowego forexwarriorcontacts. Określ: Zniżka ARGOLab. Uwaga: liczba kuponów jest ograniczona

No comments:

Post a Comment